Saját visszatérés Szicília

Hello, a nevem Arlene Antoinette Gibbs, valamint van egy szicíliai probléma.

Ez rossz. minden alkalommal megyek, arra vágyom, talán maradni. Olyan sok minden van a sziget nem láttam még, például az egész nyugati parton, a belső, valamint más szigetek, mint Stromboli, Lampedusa, stb, stb

Ezúttal én voltam a szigeten egy hétig, Mt. Etna majd Ortigia nyaralás (és hogy megünnepeljék a születésnapját).

„Nagyon jó, hogy vissza:” Azt állítják, hogy Rosa, a újszerű vezetője, amikor beléptem a vételi helyet Monaci delle Terre Nere. Tavaly írtam arról Monaci valamint a legelső utazás a szicíliai szárazföldön megfejteni.

Ezúttal maradt a Floreale szobában.

A fürdőszoba!

Fotók: Monaci

A kilátás az én erkély.

Az ebédet szolgálnak fel a medence.

A legelső alkalommal, amikor elmentem haladtak, hogy esett az eső, valamint a téli, így nem volt fogalma, hogy pontosan milyen látványos a nézeteket. Az indokok gyönyörű.

Az elsődleges villa naplementekor. Szeretnék díszítésének szicíliai villa egy nap.

Egy reggel futott körül negyven hektáros ingatlan. a legtöbb élelmiszer szolgált Monaci származik a biokertekben. Van egy jelentős baromfi coop. Nem szívesen telefonhívást, hogy egy coop. Ez több, mint egy palota mivel ez nagyobb, mint a lakásban. Szerencsés csirke.

A reggeli terjedése komoly volt. A másik oldalon volt a tojás, sajt, Salumi, sütemény, kenyér, gabonafélék, valamint sok más dolog nem volt lehetősége kipróbálni.

Kellett vennem egy üveg mézet. Tizenöt százalékos méz made in Italy jön ez a kis település.

Volt néhány kiváló szicíliai borokat. Szeretem a aperitivi. Bár voltak több vendég az utazás alatt (a szálloda volt teljes kihasználtság) kevesebben mentek a aperitivi. Talán úgy gondolták, hogy nem volt gyerek megfelelő?

Több szoba, talált néhány méterre az elsődleges ház lett felújítva most. A környezet főszezonban teljesen eltért a holtszezonban. Voltak nagy foglalkozik a háztartások, valamint a fél turisták voltak amerikai.

Volt egy pillanat, egy fickó amerikai vendég, aki annyira durva, hogy elállt a lélegzetem. Azt hiszem, volt egy erős reakció neki pisze, mivel teljesen ki összefüggésben. A hangulat Monaci rendkívül barátságos, valamint a hideg. A tulajdonosok, Guido valamint Ada, szép valamint csakúgy, mint a többi ember, akik ott dolgoznak. Ehhez alapvető nő nem érti, hogy a megadott sokat róla.

Amint leültem a könyvet a medence, kaptam rajta. Én egy szép helyen, valamint senki sem megy, hogy egy lengéscsillapítót, hogy.

Egy kis illata szicíliai jázmin, valamint a levendula töltötte be a levegőt. Voltak kakasok a háttérben, valamint néha a vulkán „nyögött”, hangosan. Ez rendkívül pihentető ellenére úgy tűnik érkező Mt. Etna.

A Grazie mille Rosa, Sara, Federico, Nujuan, Salvatore, valamint a programok Guido valamint Ada segítő make ez a legjobb születésnapi valaha.

Megjegyzés: A hely volt az elsődleges villa, valamint a pontos ugyanazon az emeleten, mint a konyhában. Vagyok korán kelő, így soha nem hallott peep a konyhából, vagy a földszinti recepción.

Tól Monaci, mentem Oritigia. ezúttal én bérelt egy lakást, a másik oldalon a falu. Nem tudtam felfogni, hogy miért volt olcsóbb, mint a helyét az elmúlt évben. Volt egy terasz részben tengerre néző.

Ez, mivel azon az oldalon a város nem teljesen regentrified, mégis.

Mint látható az alábbi képeken, néhány elhagyott épületek, valamint az üres egykori börtön a bal oldalon. Tetszett, hogy csak két háztömbnyire a mezőgazdasági termelők piacra azonban pontosan láthatja, hogy hogyan nem lehet vonzó.

Meg kellett dolgozni egy kicsit során a nyaralás azonban legalább volt a kilátás.

Szeretem a régi kifakult csempe a jobb oldalon.

Kicsomagolás előtt, elfogyott, hogy vegye fel egy kis joghurtot, a bor, valamint más fontos dolgokat. minden olyan váratlan hallottam a nevét, valamint ez volt az X, Erica lánya. amikor újra tervezés nélkül is, a lakások csak háztömbnyire egymástól.

A kis piazza előtt az én épület éjjel.

A design itt hihetetlen. szem előtt tartani, hogy néz ki.

Az én jó barátok Casa Mia tagjai mintegy Tabaré (szicíliai dialektusban tálca), valamint kellett megvizsgálni azt. Kötelező.

A születésnapomon mentünk Arenella strand. Odaértünk korai valamint szerzett kiváló strand székek, a második sorban. Ez volt az első útja a szicíliai tengerparton, valamint volt egy kiváló alkalom. Szeretem, hogy pontosan, hogy az emberek minden formában, valamint méretek szikla bikinis valamint Speedos.

Aznap este mentünk vacsorázni. Olaszországban, amikor ez a születésnapját, valamint a meghívott emberek ünnepelni veled, akkor fizet. Logikus, hogy rám. Te vagy a házigazda. Van néhány amerikai jó barátok, akik valóban van egy probléma ezzel az egyéni azonban ez nem csak egy olasz dolog. A Karib-tenger, ha hívja az embereket, ki a születésnapját,Te fizetsz. Azt kapom, ha a 20-as évek elején vagy, és kielégíted egy bárban vagy valamiben. Azonban a 40-es / 50-es / 50-es évek mellett az egész meghívja az embereket, hogy megünnepeljék Önt, és aztán elvárják, hogy fizessenek egy kicsit furcsa számomra.

A vacsora után Erica ragaszkodott bánni velem egy kiadási vacsora ital az elsődleges téren. Ez valószínűleg az egyik előnyben részesített templomom, valamint olaszországi Piazzas. Ez nevetségesen szép.

Ennek a születésnapon dolgoztam, de végül úgy döntöttem, hogy tökéletes nap volt. Mondd meg neked, Ms. Firpo, valamint Arya Ms..

Visszatértem kevesebb, mint két hétig, és már megpróbálom kitalálni, mikor tudok visszatérni. Csábítok, hogy csatlakozzon az egyik jó barátomhoz Rómában, aki októberben dolgozik. Komolyan.

Fotók (kivéve az első kettőt): én és az én iPhone

Ossza meg ezt:
Tumblr

Mint ez:
Mint a betöltés …

Összefüggő

Elegáns egyszerűség – Ziti Rigati con Pomodori / Ziti Rigati A TomatoesDecember 2 2013In “Olaszország”
Egy késő születésnapi kirándulás Sicilyoctober 5, 2016in “építészet”
Hétvégi motiváció – Relais Monaci Delle Terre Nere – SicilyMay 17, 2013in “építészet”